4 listopad 2008, 19:22

4 List

wspaniały, niesamowicie mądry człowiek;
ktoś, kto jest dla mnie wzorem;
ktoś, kto wiele razy już mi pomógł, kiedy nie wiedziałam co zrobić;
ktoś, komu jako jednemu z bardzo niewielu ryczałam w rękaw;
ktoś, kto niesie uśmiech wszędzie, gdzie się pojawi;
ktoś, kto zawsze podrzuca mi perełki muzyczne idealne do mojego nastroju;
ktoś, dzięki komu poznałam Miechowice; :))
ktoś, kto ma do mnie niesamowitą cierpliwość i zawsze znajduje czas;
ktoś, kto wybiera najlepsze knajpki i najlepsze caffe late;
ktoś, dla kogo warto się starać;
ktoś, kto się o mnie martwi, pamięta o mnie i wierzy we mnie;
ktoś, dzięki komu wiele zrozumiałam i wiele się nauczyłam;
ktoś, za kim mogę tęsknić i modlić się w jego intencji;
ktoś, kogo rodzina zawsze jest dla mnie serdeczna;
ktoś, dzięki komu poznałam cudownych ludzi;
ktoś, kto pokazał mi piękno Tatr;
ktoś, kto mam nadzieję wie, że zawsze będzie znaczył dla mnie bardzo dużo;
ktoś, kogo postawa motywuje do „bycia dla innych”;
ktoś, z kim jogurty w pociągu smakują wybornie ;)
ktoś, komu nigdy nie będę w stanie się odwdzięczyć;
ktoś, kogo podziwiam za wierność swoim ideałom;
ktoś, kto wystarczy, że jest…
mój Przyjaciel.
Szymek.

i ten ktoś obchodzi dziś 24. urodziny! ;)

