12 czerwca 2008, 22:42

12 Czer

1) zapłaciłam za WzB. zasadniczo od tego momentu nie obchodzi mnie już nic – jadę na wakacje i kropka. do szkoły już bardziej w celach towarzyskich…
2) wyniki z egzaminu są i…i nic już na to nie poradzę. wyższego wyniku się nie spodziewałam, choć lekki niedosyt odnośnie części humanistycznej jest. nawet więcej, niż lekki, bom podobno humanistka.
3) przyjaciele mówią, że nadmiernie przejmuję się pierdołami. wniosek z ostatnich tygodni? rzeczywiście tak jest i nie wychodzę na tym dobrze! czas przestać zwracać uwagę na rzeczy (i opinie) mało ważne, bo inaczej siądzie mi psychika. a do tego dopuścić przecież nie można… :)
4) żal mi rozstawać się z ludźmi z obecnego składu. nie lubię pamięcią sięgać wstecz i rozpamiętywać tego, co było, ale dziwnie będzie nie dzielić się z nimi codziennością – okropnie zżyliśmy się przez te trzy lata. drugi skład, z którym można wszystko i wszędzie, na pewno się nie powtórzy…a szkoda, tylu numerów nie udało się jeszcze zrealizować ;)
5) za dwanaście dni wyjeżdżam do Poronina na miesiąc. najpierw dwa dni popracować, a później wakacjować się na dwóch turnusach…pogody mi (nam) życzcie!

